Reünie 19 september 2015

21/07/2015 at 2:26 pm / by

Hierbij nodigen wij u van harte uit deel te nemen aan de reünie op zaterdag 19 september 2015.

Zoals inmiddels bij velen al bekend is, vindt deze plaats in De Kiem, Koningin Julianaweg 91, 2672 GW ’s Gravenzande.

Vanaf 11 uur bent u daar van harte welkom en rond 17 uur zal het zijn afgelopen. Alle deelnemers vragen wij een recente pasfoto mee te nemen, zodat de foto geplaatst kan worden bij de tak van de stamboom waartoe men behoort. Na de uitgebreide lunch gaan we naar het Historisch Archief Westland in Naaldwijk.

De kosten voor deelname bedraagt € 25,- per persoon.

U dient het overeenkomstige bedrag over te maken op rekening nr. NL30 INGB 0002 600 050 t.n.v. Stichting Familie Leenaert Boon te Woerden. Vermeld daarbij uw naam en adres, dit om misverstanden te voorkomen. Zodra het bedrag op de rekening van de penningmeester staat hebt u zich opgegeven en komt u op de deelnemerslijst te staan.

U dient het bedrag voor 31 juli 2015 overgemaakt te hebben. Graag tot ziens op 19 september 2015. Mocht u zich ook op Facebook willen aanmelden kan dat via DEZE link. Let op dit is dus geen officiele aanmelding.

Het Programma:

11.00 uur –  Inloop bij De Kiem, Koningin Julianaweg 91 2672 GW ’s Gravenzande

11.30 uur  – Opening voorzitter

11.40 uur – Uitleg archivaris over stamboom en inpassing meegebrachte pasfoto

12.30 uur- Lunch

13.45 uur – Vertrek met eigen auto’s naar Naaldwijk (ca. 15 min.) U kunt 2 uur parkeren (met parkeerschijf) op parkeerterrein bij AH aan de Verdilaan 4, Naaldwijk

14.00 uur – Ontvangst Historisch Archief Westland, Stokdijkkade 2, 2671 GW Naaldwijk

15.30 uur – Terug naar De Kiem in ’s Gravenzande

16.00 uur – Lezing door Jos Boon over zijn boek ‘Nieuwe geschiedenis van het Westland’

16:30 uur –  Gelegenheid tot het stellen van vragen.

17.00 uur – Einde bijeenkomst.